İSTANBUL (AA) - Gürler Global AŞ'nin markası Bebehum'dan Rusya pazarı için "iç piyasaya giriş ve küresel yayılma hedefi" hamlesi geldi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Bebehum, yerli üretimle geliştirdiği probiyotik özellikli bebek devam sütüyle hem Türkiye'de hem de uluslararası pazarlarda büyüme yolunda adımlar atıyor.

Birçok ülkeye ihracat yaparak bölgesel varlığını sürdüren şirket, şimdi stratejik bir adım atarak Rusya pazarına giriş yapmaya hazırlanıyor.

Şirket, bu pazarı küresel yayılma hedeflerinin önemli bir basamağı olarak değerlendiriyor.

Şirket, İran ve Afganistan’a yaptığı ihracatla bölgesel pazarlarda varlık gösterdi.

Rusya'da marka tescilini tamamlayan şirket, bu pazarda önemli bir oyuncu olmayı hedefliyor.

Şirketin Düzce'deki modern tesislerinde ürettiği bebek devam sütleri, Rusya pazarına ihracat için hazır hale getiriliyor. Rusya, şirketin küresel stratejisinde kritik bir pazar olarak görülüyor.

Stratejisi yalnızca uluslararası büyümeye odaklanmayan şirket, aynı zamanda, iç piyasaya da güçlü bir giriş yapmaya hazırlanıyor.

Şirketin yerli üretimle Türkiye'nin yıllık 110 milyon dolarlık bebek devam sütü cari açığını kapatma hedefi de önemli bir gündem maddesi.

Türkiye'nin vergi yüzsüzleri belli oldu: İşte en yüksek borçlu iş adamları Türkiye'nin vergi yüzsüzleri belli oldu: İşte en yüksek borçlu iş adamları

Hem iç piyasada hem de dış pazarlarda büyüyen şirket, Türkiye ekonomisine önemli katkılar sağlamayı planlıyor.

Şirketin iç ve dış pazarlarda attığı adımlar, markanın bebek sağlığına yönelik katkılarını artırmayı ve markayı daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor.

Marka, KOSGEB’in AR-GE ve İnovasyon Destek Programı kapsamında geliştirilen projeleriyle yenilikçi ürünler üretmeye devam ediyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Gürler Global AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Gürler, İran ve Afganistan pazarlarındaki ihracatın değerli olduğunu belirterek, Rusya’ya girişin, markanın küresel pazarlarda daha güçlü konuma ulaşması için kritik bir adım olacağını aktardı.

Rusya pazarında başarılı olurlarsa, bu başarının diğer uluslararası pazarlara açılmalarının önünü açacağına dikkati çeken Gürler, "Bebehum'u dünya genelinde bilinir bir marka haline getirmeyi hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

Gürler, iç piyasada pazarlama ve satış çalışmalarına büyük hız verdiklerini kaydederek, "Bebehum ürünleri yakında zincir marketlerde yerini alacak. Bu, Türkiye’de bebek devam sütü sektöründe önemli bir oyuncu haline gelmemiz için ilk adım olacak." değerlendirmesinde bulundu.


Kaynak: aa