Çorum’un Oğuzlar İlçesi’nde bulunan Oğuzlar Belediyesi, kurum dışı kamu işçi alımı kapsamında Sekreter pozisyonu için personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Başvuru yapmak isteyen adaylar, 07 Ocak 2025 tarihinde gerekli belgelerle birlikte şahsen başvuruda bulunabilecek. İşte detaylar…

Başvuru Şartları Nelerdir?

Oğuzlar Belediyesi’nin yayınladığı ilana göre, sekreter pozisyonu için başvuru yapacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekiyor:

Oğuzlar İlçesi’nde İkamet Etmek

Adayların, Oğuzlar İlçesi’nde ikamet ediyor olması şarttır.

Deneyimli Olmak

Konusunda tecrübe sahibi adaylar tercih edilecektir.

Eğitim Durumu

En az ön lisans mezunu olma şartı aranmaktadır.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

Adayların başvuruları sırasında aşağıdaki belgeleri eksiksiz teslim etmeleri gerekmektedir:

Yerleşim Yeri Belgesi
Adli Sicil Kaydı
Nüfus Kaydı
Sağlık Raporu
Öğrenim Belgesi
Başvuru sahiplerinin, belirtilen tarihte Oğuzlar Belediyesi’ne şahsen başvuru yapması gerekmektedir. Posta veya dijital yollarla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

Talip Karadeniz'den hükümete ekonomi eleştirisi: Asgari ücret ve emekli maaşları için böyle çağrı yaptı Talip Karadeniz'den hükümete ekonomi eleştirisi: Asgari ücret ve emekli maaşları için böyle çağrı yaptı

Oğuzlar Belediyesi Personel Alımı İçin Son Gün!

Sekreter kadrosuna başvuruda bulunmak isteyenler, 7 Ocak 2025 tarihinde belirtilen belgelerle Oğuzlar Belediyesi’ne başvuru yaparak bu fırsatı değerlendirebilir. Başvuru sonuçlarıyla ilgili gelişmeler belediye tarafından duyurulacaktır.