Nike, Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişikliklerine işeret ederek, siparişlerin sorunsuz ve zamanında ulaşmasını garanti edemedikleri için Türkiye'deki online alışverişleri durduklarını duyurdu.

Popüler spor ayakkabı markası Nike, bugün web sitesinde "Türkiye’de Nike.com ve Nike App üzerinden şu an için alışveriş yapılamamaktadır." başlığıya bir bilgilendirme yayınladı. Şirket, an itibariyle müşterilerin sipariş veremeyeceğini duyurdu.

Logo Yazılım'dan işletmelere ücret yönetiminde yapay zeka desteği Logo Yazılım'dan işletmelere ücret yönetiminde yapay zeka desteği

Açıklamada, "Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişikliklerin Türkiye’deki tüketicilerimizin alışveriş deneyimine etkisini incelemeye devam ediyoruz" dendi.

Nike, bu süreçte şirket olarak tüketicilere siparişlerinin sorunsuz şekilde ve zamanında ulaşmasını garanti edemedikleri için Türkiye’den verilen online siparişlerin şu an için askıya alındığını kaydetti.

İNTERNETTEN NEDEN NIKE SİPARİŞ VEREMİYORUM?
Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişiklikler nedeniyle maalesef şu an için Nike.com ve Nike App üzerinden alışveriş yapılamamaktadır. Söz konusu değişikliğin tüketicilerimizin alışveriş deneyimine etkisini incelediğimiz bu süreçte yaşanan olumsuzluktan dolayı özür dileriz. Durumu takip etmeye ve Türkiye’deki tüketicilerimize en iyi şekilde hizmet sunmaya devam edeceğiz. Güncel bilgiler için daha sonra Yardım sayfamızı tekrar kontrol edebilirsiniz.

NIKE ÜRÜNLERİNİ BAŞKA NEREDEN SATIN ALABİLİRİM?
Türkiye genelindeki Nike mağazalarımızdan ve perakende satış iş ortaklarımızdan Nike ürünlerini satın almaya devam edebilirsiniz. Size en yakın Nike mağazasını bulmak için Mağaza Bulucu aracımızı kullanabilirsiniz."