Ulu Cami bahçesiyle ilgili iddialara belgeleriyle cevap veren Başkan Aşgın, tartışmalara son noktayı koydu Ulu Cami bahçesiyle ilgili iddialara belgeleriyle cevap veren Başkan Aşgın, tartışmalara son noktayı koydu

Samsun’da, okul öncesi öğretmenlerine yönelik olarak düzenlenen "Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Matematik Uygulamaları" isimli proje, TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı tarafından desteklenmeye hak kazandı. Bu proje ile öğretmenlerin okul dışı öğrenme ortamlarında matematik uygulamalarına ilişkin bilgi ve kavrayışlarının artırılması amaçlandı.

Samsun’da bir proje çerçevesinde okul öncesi öğretmenlerine okul dışı öğrenme ortamlarında matematik uygulamaları eğitimi verildi. Proje ile öğretmenlerin bilgi ve kavrayışlarının arttırılması amaçlandı.

Atakum İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü adına Alanlı Recep Asal Matematik ve Tabiat Okulu ile başvurusu gerçekleştirilen Fazilet Merve Ketenci Tona yürütücülüğündeki proje TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı tarafından desteklenmeye hak kazandı. "Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Matematik Uygulamaları" isimli proje Samsun’da uygulandı.

Okul öncesi öğretmenlerinin okul dışı öğrenme ortamlarında matematik uygulamalarına ilişkin bilgi ve kavrayışlarının arttırılmasını amaçlayan projede, katılımcı öğretmenler ile başta Atakum Alanlı Recep Asal Matematik ve Tabiat Okulu olmak üzere, Samsun Müzesi, Çakırlar Korusu, Gazi İl Halk Kütüphanesi, OMÜ Planetaryum ve Gözlemevi gibi birçok okul dışı öğrenme ortamında etkileşimli uygulamalar gerçekleştirildi. Hacettepe Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi ve birçok farklı üniversiteden akademisyenlerin de katıldığı eğitmen ekibiyle katılımcı öğretmenlere verimli ve nitelikli içeriği ile gelişme fırsatı sunuldu.

Samsun’da gerçekleştirilen "Okul Öncesi Eğitimde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Matematik Uygulamaları" projesi, okul öncesi öğretmenlerinin matematik bilgisi ve kavrayışını artırarak, bu bilgileri okul dışı öğrenme ortamlarında uygulamalarına olanak tanıdı. TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı tarafından desteklenen bu proje, öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkıda bulunurken, aynı zamanda öğrencilere matematiği daha interaktif ve doğal bir ortamda öğretme imkanı sundu. Projenin başarılı sonuçları, Samsun’daki eğitim kalitesinin artırılmasına önemli bir katkı sağladı.

Kaynak: iha