Ekonomi

Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni tamamladı

- Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu: - "Projeyle, müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni başarıyla tamamladığını duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, proje kapsamında Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında...

{ "vars": { "account": "UA-115444419-2" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }