İSTANBUL (AA) - Chery, İstanbul Boğazı'nda düzenlediği özel bir tekne turuyla düzenlediği "With Chery With Love" etkinliğinde Türkiye'deki Chery kullanıcılarıyla bir araya geldi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, müşterileriyle olan ilişkilerini son 27 yılda oldukça güçlendiren Chery, yenilikçi, inovatif ve endüstriye şekil veren öncü modelleriyle kullanıcılarıyla dostluk bağı da geliştirmiş oldu.

2024-2025 VGM Üniversite burs sonuçları açıklandı mı? VGM Burs sonuçları nereden ve nasıl sorgulanır? 2024-2025 VGM Üniversite burs sonuçları açıklandı mı? VGM Burs sonuçları nereden ve nasıl sorgulanır?

Mart 2023'te Türkiye pazarına resmen giriş yaptığı andan itibaren ürünlerin yanı sıra hizmet anlayışıyla da rekabetçiliğinden ödün vermeyen Chery, Türk toplumuna daha fazla adapte olmak ve araç sahipleriyle daha yakın bağlantılar kurmak için Chery'nin küresel kapsayıcılığını ve uluslararası vizyonunu ortaya koyan global alt markası WCWL'yle (With Chery With Love) İstanbul Boğazı'nda düzenlediği özel bir tekne turunda Chery kullanıcılarıyla bir araya geldi.

Chery'nin cazibesinin yanı sıra markanın her otomobil kullanıcısına gösterdiği özel ilginin de altını çizen bu etkinlikte Chery sahipleri İstanbul Boğaz'ının keyfini çıkardı.

Ayrıca kullanıcılar Chery markasının değerlerini ve marka felsefesini daha iyi anlayıp tanıma fırsatı da buldular.

Chery'nin global alt markası WCWL'yle gerçekleştirilen bu deneyim, sadece markanın müşterilerine karşı gösterdiği ilgiyi değil, aynı zamanda Chery'nin küreselleşme stratejisinde de önemli bir kilometre taşını da işaret ediyor ve Chery'nin "With Chery With Love" vizyonunu somutlaştırıyor.

Kaynak: aa