Ekonomi

Verint, Sistaş ve Genesys'ten müşteri temsilciliğinde yapay zekanın rolüne ilişkin değerlendirme

- Verint Ülke Müdürü Barış Özdemir: - "Yapay zekayı süreçlerimize entegre ederek müşteri deneyimini daha etkin hale getirmemiz gerekiyor. Biz de Verint olarak çağrı merkezlerimizde, 40 kadar bot ile birçok noktaya dokunabiliyoruz" - Sistaş Genel Müdür Yardımcısı Kerem Çadırcı: - "Yapay zeka teknolojileri, artık kurumların binlerce sayfalık geniş bilgi havuzlarından ilgili bilgileri hızlıca çekip yanıtlayabilen sistemler haline geldi"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Verint Ülke Müdürü Barış Özdemir, daha fazla müşteri temsilcisi çalıştırmak gibi eski yöntemlerin artık sürdürülemez olduğunu belirterek, "Yapay zekayı süreçlerimize entegre ederek müşteri deneyimini daha etkin hale...

{ "vars": { "account": "UA-115444419-2" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }