Ekonomi

Yemeksepeti, yeni marka yaklaşımını ve gelecek planlarını paylaştı

- Yemeksepeti CEO'su Mert Baki: - "Yemeksepeti olarak tedarikçi ağımızı 100 binin üzerine çıkarmamız, sadece tüketici tarafında değil, iş ortağı restoran ve esnaf işletmeleriyle de geniş bir ekosistemde faaliyet gösterdiğimizi ortaya koyuyor"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Yemeksepeti, kullanıcılarına ve iş ortaklarına sunduğu hizmetlerdeki yenilikleri ve geleceğe yönelik hedeflerini açıkladı.

Yemeksepeti, İstanbul'da düzenlediği basın toplantısında markanın yeni sloganı "Keyfin Yerine Gelsin" ile şekillenen marka stratejisi...

{ "vars": { "account": "UA-115444419-2" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }