YEPAŞ kullanıcı alışkanlıklarını yakından takip ederek müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırma konusundaki çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Web sitesi “Online İşlemler” alanını hem isim olarak hem de içerik olarak yeniledi. Bundan sonraki süreçlerde “Dijital İşlem Merkezi” olarak anılmaya başlayacak.
YEPAŞ tarafından konu ile ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
YEPAŞ; yenilikçi, pazar ve müşteri odaklı iş modeli ve yaklaşımı, uzmanlığı, yüksek teknolojiye dayalı altyapısı ile müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak, elektrik tedarikinde değer yaratmak ve satış sonrasında destek sağlamak için var gücüyle çalışmaktadır. Ana hissedarı olan Çalık Holding’in verdiği güçle müşterilerinin elektrik tedarikinde güvencesi konumunda olan YEPAŞ 2,2 milyonda fazla abonelik sözleşmesi kapsamında elektrik tüketimi yapan yaklaşık olarak 5 milyon kişinin elektrik tedarikçisi konumundadır. Tüm kullanıcılarına fiziksel ve dijital kanallar üzerinden hızlı ve güvenilir hizmet vermektedir.
Müşteri odaklı yaklaşımlarını en üst seviyede konumlandıran YEPAŞ web sitesi üzerinden müşterilere her türlü hizmetlerine yönelik formlarla sunduğu “Dijital İşlem Merkezi”, yenilenen tasarımı ve kullanıcı dostu, kolay ekranı ile yeni bir ara yüze ve alt yapıya kavuştu. Müşterilerin 7/24 hızlı ve kolay hizmet alabileceği YEPAŞ “Dijital İşlem Merkezi” ile; Randevu Alma, Abonelik, Tahliye, Güvence Bedeli, Bilgi Güncelleme, Borç Sorgulama, Öneri ve Taleplerini artık bireysel müşterilerin TC. Numaraları ve kurumsal müşterin vergi numaraları ile giriş yapılarak ulaşabilecekleri bir sisteme dönüştü.
SÜRDÜRÜLEBİLİR SAĞLAM TEMELLİ YAKLAŞIM
Hayatın vazgeçilmez unsuru olan elektrik enerjisini müşterilerine, kaliteli, güvenilir, sürekli ve uygun fiyatlı olarak sunan YEPAŞ, tüm iş süreçlerini sürdürülebilir müşteri memnuniyeti temelinde oluşturarak müşterilerine sağlam temelli uygulamalar sunmaktadır.
Müşterilere YEPAŞ web sitesi “Dijital İşlem Merkezi” üzerinden sunulan hizmetler hakkında bilgi veren YEPAŞ Genel Müdürü Arif AKŞAM: Geçmişten gelen sektöre yönelik öncü rolümüz doğrultusunda yenilediğimiz Dijital İşlem Merkezimiz ile müşterilerimize, her türlü işlemlerini 7/ 24 zaman ve mekân fark etmeksizin kısa sürede gerçekleştirebilecekleri bir alan oluşturduklarını ifade etti.”