Kültür ve Turizm Bakanlığı, merkez ve taşra teşkilatında çalıştırılmak üzere toplam 130 sözleşmeli personel alımı yapacağını duyurdu. Yazılı ve sözlü sınav yapılmaksızın gerçekleştirilecek alımlarda, 24 Büro Personeli, 98 Koruma ve Güvenlik Görevlisi ve 8 Temizlik Personeli istihdam edilecek.

Bakanlık bünyesinde görev almak isteyen adaylar, başvuru tarihleri ve şartlarını araştırmaya başladı. Peki, Kültür ve Turizm Bakanlığı 130 personel alımı başvuruları ne zaman yapılacak? İşte detaylar...

Başvurular Ne Zaman Yapılacak?

Başvurular 3 Nisan - 18 Nisan 2025 tarihleri arasında elektronik ortamda alınacaktır.

Adaylar başvurularını:

    e-Devlet üzerinden Kültür ve Turizm Bakanlığı - Kariyer Kapısı - İşe Alım İşlemleri,
    Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) adresi üzerinden gerçekleştirebilecek.

Sahipsizler 17. Bölüm Fragmanı Yayınlandı | Azize Ölecek mi? Sahipsizler 17. Bölüm Fragmanı Yayınlandı | Azize Ölecek mi?

Başvuru Genel Şartları

Bakanlık tarafından açıklanan ilana başvuracak adayların taşıması gereken genel şartlar şu şekilde:

    657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde yer alan genel şartları taşımak.
    Türk vatandaşı olmak.
    Son başvuru tarihi itibarıyla 18 yaşını tamamlamış olmak.
    Son başvuru tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak.
    Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
    Türk Ceza Kanunu’nun 53. maddesinde belirtilen suçlardan mahkûm olmamak.
    Erkek adaylar için askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik hizmetini tamamlamış, ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
    Görevini sürekli yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.

Başvurular sadece elektronik ortamda alınacak olup, şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecek.

Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın gerçekleştireceği 130 personel alımıyla ilgili detaylar, ilan süreci boyunca Bakanlık ve Kariyer Kapısı platformları üzerinden duyurulmaya devam edecek.